Utolsó kommentek

  • van-e szándék: "Egy új számítógépes szimuláció eredményeként feltételezhető, hogy a Napunkhoz hasonló fiatal csillagok sugárzása réseket hoz létre a protoplanetáris korongokban, melyek aztán megszabják az óriásbol... (2012.04.18. 13:46) Orbán, a kozmosz és az Új Ember kovásza
  • DRD4: @Lólábfi Horgász SC.: Ja, én már arra is gondoltam, hogy Simicska maga rendelte meg ezt a módosítást. Múltkor olvastam valamelyik pályázat ismertetőjében, hogy főkivitelező Közgép, alvállalkozó: Str... (2012.04.16. 13:16) Simicska-ügy: a vég kezdete?
  • Lólábfi Horgász SC.: @tetovaoda: Simicska nem zár el semmit, ahogy a Fidesz sem. Azért, mert kellenek egymásnak. Simicska csak addig nagyfiú, amíg hozzá vannak irányítva a pénzcsapok és a Fidesz meg csak addig (hiszen e... (2012.04.16. 13:00) Simicska-ügy: a vég kezdete?
  • DRD4: Ügyesek a fiúk. A nagy pofátlanságok (Némethné minisztersége, az állatorvos tanácsadó kinevezése)után szvsz nem fog nagy megrázkódtatást előidézni a közéletben, ha írás van arról, ami többé-kevésbé ... (2012.04.16. 12:49) Simicska-ügy: a vég kezdete?
  • tetovaoda: Lólábfi, helyettem is elmondtad a lényeget. Nagy valószínűséggel az volt az indítéka annak a bizonyos törvénynek, hogy kiugrasszák a politikai ellenfél nyulait a bokorból. Kérdés már csak az, hogy S... (2012.04.16. 12:46) Simicska-ügy: a vég kezdete?
  • Utolsó 20

A NASA és a Melegfesztivál

2012.04.08. 11:20 Új Köztársaság

SzéF írása

Lehangolóan unalmas - már évek óta és rendszeresen -, hogy a melegfelvonulás (vagy nevezze bárki, aminek akarja), első körön mindig beleütközik a BRFK elutasításába. Ennek indoka pedig -bosszantóan fantáziátlan módon - a közlekedés érdekeinek csökönyös hangoztatása. Valami nem is létező elvnek a képviselete, hogy pár ezer embernek az a joga, miszerint a Hősök terénél jobbra fordítsa a volánt, nem pedig balra, vagy netán egyenesen tartsa, nos ez megelőzi mások azon jogát, hogy kisebbségi létüknek évente egyszer nyilvánosan hangot, képet és megjelenítést adjanak. Még világosabban: Kovács, Szabó, Kiss, stb. uraknak több joga van a Hősök terénél rákanyarodni az Andrássy útra, bár megközelíthetnék úti céljukat tizenkét másféle módon is, mint a melegeknek fenntartani és folytatni egy sok éves, világ- és Európa-szerte nagyra becsült vagy legalábbis megtűrt hagyományt. Ezek szerint Kovács és stb. urak joga arra, hogy 3 perccel korábban zabálhassanak anyósuk bableveséből előbbre való és védendőbb jog, mondhatni természetjog, ami a születéssel keletkezik, amire kezet emelni nem lehet, és bitang nemzetáruló, aki ennek zavartalan gyakorlását meg akarja zavarni.

 

Nos, igazán kitalálhatna Suhajda törzszászlós végre valami mást, valami frisset, egy "Meglepő és mulatságos" érvet. Csak úgy heccből, a kedvünkért, hogy ne kelljen évente menetrendszerűen dühöngeni, mert hiszen úgyis tudjuk, hogy a határozat meg lesz fellebbezve, és a magasabb jogalkalmazói szinteken a felvonulás jóvá lesz hagyva, mert jóvá kell hagyni, hiszen ez itt egy jogállam. Ahelyett tehát, hogy Suhajda törzszászlós automatikusan, mint Pavlov kutyája, tolná feljebb a döntés felelősségét, igazán összehívhatná arra sertepertélő kollégáit, és kitalálhatnának valami elméset. "Na, skacok, ti nem unjátok még ezt a közlekedési cuccot?" - és máris röpködhetnének a szellemes ötletek, közrendi innovációk, beindulhatna a brainstorming és meglephetnék a fanyalgó jogvédő értelmiséget valami csemegével, amire még a TASZ és a többi okostojás is elismerően csettintene: "Ez már döfi! Ez aztán már tényleg elutasítás a javából! Jól feladták nekünk a leckét..."

Anélkül persze, hogy beleütnénk az orrunkat és kéretlen tanácsokkal szolgálnánk, az indoklásban szerepelhetne az a megkerülhetetlen tény, hogy az Alfa Centauriról érkező küldöttség pont oda és akkora jelezte földi látogatását, amelyre hivatalos Obama és Putyin, valamint a világ összes jelentős vezetője, és primér nemzeti érdek, hogy a fogadtatásra ne a melegfesztivál keretei között kerüljön sor. Ez jó érv, méltányolható érv bárki számára, és a bíróság előtt is emelt fővel védhető.

Vagy például. Alaposan felköthetné a gatyáját a TASZ és Tsa., ha Suhajda a NASA jelentésére hivatkozna, mely szerint koncentrált napkitörés fenyeget a jelzett dátumon, és a halálsugár várhatóan az Andrássy utat fogja végigsöpörni gyilkos hullámaival. Ez esetben könnyen belátható, hogy az intézkedés az emberi élet védelmére szolgál, beleértve a melegek nyomorúságos földi létét is, mert a jó hatalom azokat is védi, akiket nem kedvel különösebben, teszi hozzá Suhajda, magasra emelve Thomas Jefferson vonatkozó művét. Az ötletek, a konstruktív jogpolitikai megoldások tárháza tehát kimeríthetetlen. És lám, mégsem merítenek belőle.

Fene se érti, de ugyanezek a magas szempontok kevésbé játszanak szerepet, amikor Challenge Day, Critical Mass, Budapest Maraton, Hűségmenet, Békemenet vagy a Kalotaszegi Varrottas Hagyományőrző Zarándoklata bénítja meg a főváros életét. Ilyenkor Kovács úr bableveshezjutási joga valahogy hátrébb sorolódik, ergo ezek a rendezvények nemesebbek, közérdekűbbek, ezáltal jogszerűbbek is a melegparádénál.

Értjük. Nem is kell magyarázni. Tényleg értjük... Nem marad más, mint csökönyösen hinni abban, hogy a valódi demokrácia akkor köszönt be ránk, amikor a jogok tiprása nem valami dögunalmas gépesített rendszer taposómalmában zajlik majd, hanem az alkotó emberi szellem folyvást megújuló energiájának bőségesen bugyogó fürdőjében. De mint látjuk, erre még várni kell.

Címkék: rendőrség melegek nasa melegfelvonulás


122 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://ujkoztarsasag.blog.hu/api/trackback/id/tr404371120

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Orbán Viktor 2×3 2012.04.09. 08:19:25

Dolgok, amiket Orbán Viktor tudatni akar magáról....

Trackback: Orbán Viktor 2×3 2012.04.08. 20:08:40

Dolgok, amiket Orbán Viktor tudatni akar magáról....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mózsi bá (törölt) 2012.04.08. 21:03:21

@sárkányfő: Most speciel jól döntött, tehát nincs miért kirúgni.

Mózsi bá (törölt) 2012.04.08. 21:06:33

@van-e szándék: "...smárolhatsz vele, fogdoshatod a seggét anélkül, hogy bárki megjegyzést tenne..." - Természetes viselkedési formáról van szó. Ha ugyanezt a "melegek" teszik, akkor egy természetellenes viselkedési formáról van szó. Fogod te ezt érteni, érzem én...

trolololol · http://basszas.blog.hu/ 2012.04.08. 21:06:39

@van-e szándék: na de látod, hogy ugyanúgy el vagyunk nyomva! Te nem csókolózhatsz a pasiddal, én nem sétáltathatom pórázon az összekötözött nőmet! Ez nem vicc, rosszalló pillantásokat kapok érte!! Ezért érdemes harcolni, EZÉRT ÉRDEMES MEGHALNI!!!

reálisan 2012.04.08. 21:06:58

Nekem nem a felvonulás elutasítása unalmas, hanem az, hogy liberális világhatalom és kicsiny, de annál agresszívabb magyar liberális banda elképesztő kitartással rongálja a közizlést és a közállapotokat. Nagyon remélem, hogy a világon egyre többen ismerik fel ennek veszélyeit és meg lesz a megfelelő retorzió!

bircaman maxval · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.04.08. 21:07:34

Sok a homokos a rendőrségben, s így segítik elő az esemény reklámozását. Most mindenki értesül róla a médiákból, ellenkező esetben esetleg nem is tudna róla.

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2012.04.08. 21:07:51

A közszeméremsértés általános definícióját kimerítheti a melegfelvonulás, de konkrét bűncselekmény megvalósítása csak kereskedelmi tevékenység keretei között lehetséges. Mindenesetre egy ilyen vádra nem lenne elég a TASZtól a sablon levél.

@van-e szándék: A csoportkohézió nagy úr, a deviancia az atrocitások veszélyét hozza magával.

bigthereal 2012.04.08. 21:14:27

Lehangolóan unalmas, hogy ez már a 13. poszt a témában...

ugyanazok a kommentelők tépik a klaviatúrájukat,a kik az előzőekben is, ugyanazokat az érveket büfögik, lehangolóan unalmas

ezanicknevem 2012.04.08. 21:17:25

Mikor Bayerék csinálták a békemenetüket, elfogadtam, hogy vannak olyan emberek, akik egyetértenek a kormánnyal és a Fidesznek nevezett Orbán-vállalkozással. Nem örültem neki, de elfogadtam, hogy léteznek.

Elfogadtam, mert felnőtt emberek, akik nem tesznek ezzel törvénybe ütközőt. Nem tartozom közéjük, és viszolygok az egész bagázstól, mint azoktól az izéktől, amik az erdőben felfordított kövek alól araszolnak kifelé. De nem ítélem el őket. Biztosan ilyen ízléssel születettek, vagy nehéz gyermekkoruk volt, vagy valamiért megéri nekik, hogy csinálják - ezért rajonganak ezért a kormányért.

Hasonlóan vagyok a melegfelvonulással, csak tőlük nem viszolygok. Elfogadom, hogy vonulnak. Nem tartozok közéjük, de elfogadom, hogy valami okuk biztos van rá, hogy azok, akik. Különben nem csinálnák. És mivel nem tesznek semmi törvénybe ütközőt, hát tegyék.

Meleg még sose csinált velem semmi melegeset. Nem rontotta egy meleg sem az életemet azzal, hogy meleg volt.

Ugyanez a békemenetes politikai garnitúráról sajnos nem mondható el.

Melegek mindig is léteztek, akárcsak politikailag könnyen megtéveszthető vagy csak opporunista emberek. Mindkettőnek joga van vonulni.

Nekem a melegek azért szimpatikusabbak, mert nem hiszik azt, hogy jó lenne, ha mindenkinek olyan ízlése lenne, mint nekik. Ellentétben a békemenetesekkel meg a füleik tövét vakargató gazdáikkal.

Még egy dolog: páran nem értik, minek nekik vonulgatni. Páran azt mondják, jobban tennék, ha nem vonulgatnának. Szerintem pontosan addig kell így vonulniuk, amíg ilyen kérdések egyáltalán felmerülnek.

A kéményseprők nem vonulnak, mert nincs rá szükség. A fenti reakciókból látszik, hogy a melegeknek még vonulniuk kell egy darabig.

PannonBoy 2012.04.08. 21:19:12

Nem rossz az írás, eléggé összeszedett. Tényszerű, nekem pl. nem jött át 100%-ban, hogy az író támogatja vagy ellenzi a dolgot.
Mint általában mindig, a kommentelők között látni a megbotránkoztató hozzászólásokat.
Az oké, hogy nem ért vele egyet, szíve joga. De más ezen jogát korlátozni nincs joga. Mit szólna hozzá, ha pl. én a kis szélsőjobboldaliakkal tenném ezt, hogy betiltom a gyülekezési jogukat?
Szóval amit nem kívánnál magadnak, azt mással se tedd.
Érdekes, kicsit Nyugatabbra (igen, direkt nagybetű) ennek hagyománya van, és eddig, amin részvettem, mindegyik nagyon jó volt.
Persze nem az itthoni 1000-1500 főt kell elképzeli, hanem szabályos embertömeget (ameddig a szem ellát). Na szóval lényeg a lényeg, ez alkotmányos jog.

trolololol · http://basszas.blog.hu/ 2012.04.08. 21:24:47

@ezanicknevem: "Még egy dolog: páran nem értik, minek nekik vonulgatni. Páran azt mondják, jobban tennék, ha nem vonulgatnának. Szerintem pontosan addig kell így vonulniuk, amíg ilyen kérdések egyáltalán felmerülnek."

De lehet, hogy te nem ellenzed a békemenetet, de páran igen. Páran a szent jobb körmenetet is ellenzik, páran a május elsejei majálist, páran meg a... eh, nem mindegy? szerinted komolyan addig kell vonulgatni, ameddig senki nem fogja ellenezni? tudsz mondani egy (!) mozgalmat vagy csoportot a világon, amit senki nem ellenez?

Inkább arról beszéljünk, hogy miféle atrocitások érik ma MO-n a homokosokat. Angliában, a demokrácia utópisztikus csimborasszójában ugye ötven éve még kasztrálták őket. Az elmaradt, poros, félnáci Magyarországon sokkal rosszabb sorsuk van, hiszen mint megtudtuk, ha egymás seggét fogdossák az utcán, akkor vannak, akik csúnyán néznek rájuk. EZT NEM HAGYHATJUK!!!

komplikato 2012.04.08. 21:27:42

Én sem gondolom, hogy nem gáz a hivatkozásuk vagy az, hogy megpróbálják kicsinálni a rendezvényt, de a poszt első fele egy nagy marhaság. Bármilyen lezárás esetén ott élőknek és dolgozóknak egy igen nagy sugarú körben egész napos szívás a lezárás. A kordonos pedig négyzetesen szar nekik. Szóval Kovács úr nem 5 percet késik a bablevestől, hanem örül ha csak fél órát, már ha le tud parkolni valahol jó messze a lakhelyétől.

A deviáns dolgot nem nagyon értem, amikor valaki felvonul azzal eleve a feltűnés a célja, nem? Másoknak egyből szabad? Hoppá nem pont ezért is van a vonulgatás?

komplikato 2012.04.08. 21:29:34

@ezanicknevem: "A kéményseprők nem vonulnak, mert nincs rá szükség."
Majd a Fehér Kéményseprők fognak ... de ez OFF. :D

ezanicknevem 2012.04.08. 22:00:07

@trolololol: "szerinted komolyan addig kell vonulgatni, ameddig senki nem fogja ellenezni? ... Inkább arról beszéljünk, hogy miféle atrocitások érik ma MO-n a homokosokat."

Május elsejét és a Szent Jobbot tudtommal nem dobálják. Szerintem ott fokozott biztonsági intézkedésekre sincs szükség.
Joguk van vonulni pontosan annyira, mint a békemeneteseknek. És ha azt látják, hogy a vonulásuk a világon senkit sem érdekel, akkor lehet, hogy megunják és abbahagyják, lehet, hogy nem. De ha azt látják, hogy mindenki úgy néz rájuk, mint a véres rongyra, akkor nem csodálom, ha csakazértis kiállnak magukért.

2012.04.08. 22:27:40

Két probléma van a cikkel. Hogy nem igazán objektív, és nem igazán ismeri a belvárosi viszonyokat. Aki pl; a 13. kerületből szeretne eljutni 7. vagy 9. kerületbe, az rendezvény idején, egy igen brutális feladatba ütközik: nevezetesen, hogy a büdös picsába jusson át a szomszéd kerületbe, amikor a kerületeket elválasztó út teljes hosszában le van zárva. Tudom tudom, meg lehet kerülni a fél várost, csak az a baj, hogy minden hétvégére van valami ide rendezve, ha épp nem buzifelvonulás, akkor futó vagy bicikliverseny, ha nem az, akkor valamelyik politikai párt osztja az eszet. Tudom hogy tolerancia, de az amúgy is élhetetlen budapesti közlekedést minek kell még ilyennel tovább rontani, ezt nem értem.

nomad · http://szkaresz.blog.hu/ 2012.04.08. 22:31:13

Go west - www.youtube.com/watch?v=7NZ04BG7TfA és lőn csoda - hu.wikipedia.org/wiki/Hyde_Park és kiderül: lám, nekünk is van - g.co/maps/5se5v Minden tüntetőnek - minden témában egész évben. Ja ami nem árt másoknak, az már nem is olyan fontos:)

Bert Sels 2012.04.08. 22:49:37

azon rohogok hogy az osszes ilyen poszt kommentben minden olyan ember aki tamogatja a felvonulast az mindig 100% hetero...:D :D

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2012.04.08. 22:59:31

Igazából rohadtul mindegy, hogy most itt valaki egyet ért-e a buzifelvonulással. A lényeg, hogy nevetséges dolog a közlekedésre hivatkozva megakadályozni egy olyan útvonalon, amit rendszeresen használnak különféle rendezvényekre.

trolololol · http://basszas.blog.hu/ 2012.04.08. 23:11:11

@Lord_Valdez: megnéztem egy párat, nekem ezek elég buzinak tűnnek :)

"Folsom Europe was established in 2003 in order to bring the non-profit leather festival concept pioneered by the Folsom Street Fair in San Francisco to Europe.

_Today this is the biggest gay fetish event_ in Europe together with BLF:s "Easter in Berlin" which is held every Easter in Berlin. "

szóval nem módosult a teóriám, miszerint elsősorban a buzik akarnak nagyon látszani meg elfogadódni, a többi deviancia megfér otthon a négy fal közt, vagy zártkörű rendezvényeken, amikről úgyis értesül aki nagyon akar :)

Gatinho 2012.04.08. 23:11:49

"Ezek szerint Kovács és stb. urak joga arra, hogy 3 perccel korábban zabálhassanak anyósuk bableveséből előbbre való és védendőbb jog..."

Igen baszd meg, védendőbb, mint a fartúrás.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.04.08. 23:20:35

Hát mit mondjak?
Azért ha két szép csaj csókolózna az utcán én igazán megértő és megbocsátó lennék.:P

Pitypalatty úrfi · http://proletarokkozt.blog.hu 2012.04.09. 00:04:14

@Bert Sels: Most azt akarod mondani, hogy valójában ők (mi) melegek, vagy azt, hogy az igazi melegeket nem is érdekli a dolog?

zum trucc 2012.04.09. 00:17:16

@van-e szándék: Nehéz az élet.
Amúgy a vázolt leplezetlen magánéleti akciókat én nem szoktam az utcán űzni.
Ugye még a normális buzik is, akik azért a buzik nagy többségét jelentik, tisztában vannak azzal, hogy nem a teljes egyenjogúság a lényeg, hanem , hogy aki buzi, az kompromisszumokkal, de büntetlenül élhessen a maga amúgy visszataszító módján, még akkor is, ha kiváltja a társadalom undorát.
Nem célszerű, ha egy undorkeltő és periférikus csoport a nyilvánosságot keresi és még "büszke" is akar arra lenni, ami bizony siralmas dolog.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.04.09. 00:25:28

Minek a devianciának propaganda? Mire büszke, aki buzeráns? A génhibájára? Próbáljanak vonulni pld. Szaúd - Arábiában! Jól döntött a BRFK, s ha a bíróság helyt ad a panasznak, akkor majd találnak más indokot. Jó, hogy a pedofilok, a rablógyilkosok, a zugügyvédek kolletívája nem óhajt felvonulni! Egy frászt!

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.04.09. 00:33:09

@sárkányfő: Miért kellene kirúgni? A többség érdekeit védi, hiszen a többség nem buzeráns, sem más devianciában nem szenved. Mutogassák magukat a buzibárban, vagy büszkélkedjenek otthon! Az ilyesmit szigorúan büntetni kellene, nem pedig teret engedni neki.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.04.09. 00:56:03

@radikalisviccek:

Számomra a viktor mellett vonulni természetellenes, EU ellenes jelszavakat skandálni (miközben az EU pénzén épül újjá minden) emberellenes, valamint undorítónak tartom, hogy egyesek meg akarják szabni, kik vonulhatnak, és kik nem.

Fel kellene fogni a demokrácia lényegét.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.04.09. 00:57:22

@Kalmár:

Remélem, míg világ a világ, mindig betiltják a deviáns propagandát.

- Nem lesz több békamenet?

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.04.09. 01:01:36

@CsárliFirpó:

"Mikor értik meg a melegek/vallásosak/ateisták/modellezők/ufó-hívők/szemüvegesek/náthások/zöldszeműek/demokraták végre, hogy kellemesebb, nyugodtabb életük akkor lesz, ha leállnak végre különc és a társadalom nagyrészében ellenszenvet keltő életvitelük propagálásával

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.04.09. 01:05:38

@trolololol:

"de MO-n mikor volt erre példa? "

Melegnek lenni Magyarországon tudtommal a nyolcvanas évekig bűncselekmény volt.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.04.09. 01:15:17

@Gatinho:

Igen baszd meg, védendőbb, mint a fartúrás/biciklizés/békemenetelés/autómentes_nap.....

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.04.09. 01:16:47

@prof. dr. Dörmögő_Dömötör:

Jó, hogy a pedofilok, a rablógyilkosok, a zugügyvédek kolletívája nem óhajt felvonulni!

- Az általad listázott csoportokat a törvény üldözi. A melegeket nem.

BelaVak 2012.04.09. 06:25:31

Amikor 1 millio fasszopo kocsog demonstral kint az utcan, az nem zavarja a tisztel nagyerdemut, csak amikor parszaz buzi?

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.09. 06:29:41

Mikor megláttam a címet tudtam, hogy lesz itt bőven látens buzi mini fasiszta.:)
Addig örülj, még olyat találnak ki amiről pontosan tudjátok, hogy nektek ítél a bíróság. Sírnátok rendesen ha nem így lenne. Amúgy meg nem tudom mit rinyáltok, ha ügyesek vagytok elég tojást összeszedtek vacsorára a hezitáló társaiktól.

@van-e szándék: Egyesek akkor is beszólnak ha szar a hajad, azért is fogtok tüntetni?

@PannonBoy: "Mit szólna hozzá, ha pl. én a kis szélsőjobboldaliakkal tenném ezt, hogy betiltom a gyülekezési jogukat? "
Még szerencse, hogy megvéd minket a Magyar Gárda.

shaw_nyomaiban 2012.04.09. 06:41:27

Vonuljanak a buzik a Szaharában - víz és kalap nélkül! Undorító, mocskos szartúró köcsögök!

shaw_nyomaiban 2012.04.09. 06:43:26

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: "- Az általad listázott csoportokat a törvény üldözi. A melegeket nem."

Na pontosan ez a baj egyik forrása! Emiatt mernek ezek az aberráltak vonulgatni!

venszivar 2012.04.09. 07:17:47

De szép is lehet, mikor a józsi meglocsolja a tibit ! Aztán korpáson vágják egymást, ezen a kiemelten fontos keresztény napon. Ragyogó kilátások a jövőre.
Takarodjanak a Góbi sivatagba az undorító férgek !

dennisthemenace 2012.04.09. 07:25:35

Szép, felvilágosult kommentek..
Ez Magyarország, a sotétség országa.
A rendoroktol meg mit várt a blog írója?

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.09. 07:27:34

@Dr. dr.venszivar: A gond az, hogy mikor megjött a vallásotok Ázsiából a melegek már itt voltak jó régóta. :)

Akiket ezen a napon gyújtottak fel a keresztények azoknak milyen ragyogó lehetett a kilátásuk a jövőre.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.04.09. 08:12:32

@Káposztakukac: vagyis vissza az Mszmp-t az értelmiségi/ateista/liberális index olvasóknak!

az értelem nevében!

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2012.04.09. 08:16:16

@trolololol:
Ez azért tűnik így, mert maga a bőrszubkultúra története összefügg a melegmozgalmakéval. A feminin sztereotípiák ellen kezdtek el bőrcuccokat viselni, mint nagyon macsó viseletet és idővel a saját paródiájává vált. Egyébiránt, ahol régebb óta vannak ilyen fesztiválok, ott egyre kevésbé igaz, hogy ez egy buzibuli.

sterimar 2012.04.09. 08:20:04

@Member: Nem, az egyaltalan nem relativ, hogy mi a devians es mi nem. Bar vagytok paran akik szerettek relativizalni, de nem elegen.

a_tom 2012.04.09. 08:37:50

A megfejtés pofonegyszerű:
A rendőrség nem (ennyire) hülye, tudják ők hogy végül engedélyezni fogják, mégis bepróbálkoznak. Nyílván utasítást kaptak rá "valahonnan", saját érdekük nem fűződik önnön lejáratásukhoz.
Nekem úgy tűnik a homofóbia valami értéknek számít jobboldali, konzervatív oldalon, javítsatok ki ha tévednék.
Ha viszont az, akkor egy magát jobboldalinak és konzervetívnak hazudó pártnak "kötelessége" kiállni e mellett, különben gyanakodni kezdenek a hívek. De viszont magát demokratikusnak is hazudja, tehát a törvények mellett is ki kell álnia, valamint külfödre haladó és értelmes emberek gyülekezetének is próbál látszani, akik mögött nem kell összeröhögni.
A hercehurcával el van érve hogy mindenkinek elmodhassák hogy ők mindent megtettek, fel is léptek a buzulás ellen, meg meg is védték a melegek jogait.
Egyedül az értelmes, tisztességes emberekben kelt felháborodást a gyáva, kétszínű képmutatásuk, de azok kevesen vannak, ez a választásokon nem oszt nem szoroz.

hhh. 2012.04.09. 08:39:54

Ez az írás egy színvonaltalan fos, nem csoda, hogy index címlap.
Nini, még rímel is!
A témához egyébként: le kellene zárni az Andrássy utat, sőt, az egész belvárost, egész évben. Így akkor és azért vonulhat bárki, amikor csak akar. A demokrácia és a deviancia nagyobb dicsőségére!
homokozó.

jog-ász 2012.04.09. 08:51:14

a hozzászólásokból jól látszik miért van melegfelvonulás, és miért szükséges..majd ha egyetlen bámészkodó sem tolja oda a képét hogy balhézzon, üvöltsön, hajigáljon mindenféle tárgyat feléjük, akkor már nem lesz értelme.

Gatinho 2012.04.09. 08:52:22

@vladys73-Vonajugend által kiképzett fényharcos:

Ja, lehet hogy volt itt pár meleg amikor megjött a vallásunk, de tudod azok nem vonultak fel... :)

himpellér 2012.04.09. 09:39:50

Engedjék őket összejönni, és amikor együtt vannak, géppuskázzák le őket.Rohadjon meg minden buzi!

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.04.09. 09:45:50

@sterimar: A deviancia magában hordozza, hogy az a valami "rossz", ez pedig saját magadból származtatott értékítélet. Csak egy tekintélyelvű személy hiheti azt, hogy az értékek között egyetemesen vonható alá- és fölülrendeltség.

Én károsság szempontjából szoktam ítélni, így az alkoholizmus, a kábítószerfüggőség, a meggyőződésbeli fanatizmus vagy a sokatok által a "melegséggel" összemosott pedofília káros és irtandó/gyógyítandó.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.04.09. 10:17:15

A menetet ellenző kommentek között jó pár fasisztoid megnyilvánulás van.

Ezeknek a kommentelőknek mondom: Tegnap a zsidók, ma a melegek, holnap a barna hajúak, holnapután te.

Új Köztársaság 2012.04.09. 10:46:59

Üdvözlet mindenkinek!

Lehet, hogy nem Húsvét hétfője a legjobb időpont ennek a témának a pertraktálására, de ugyanakkor... miért is ne? Jézus urunk tanítása szerint Isten minden teremtménye egyforma, egyenlő és egyenértékű így természetesen azok sem különbek, de nem is alávalóbbak másoknál, akiket Teremtőjük az azonos nem iránti vonzalommal ruházott fel. Ez isteni döntés, a legmagasabb teremtői akarat, amelyről az érintett egyén nem tehet és azt adottságként hordja magában. Nem deviancia tehát, mert akkor Isten a deviáns. Aki tehát valóban vallási alapon óhajtja ezt a kérdést megközelíteni, gondoljon olykor erre is.

Példa erre a mélyen katolikus Spanyolország, ahol a melegek házasságának engedélyezését kezdetben 30 valahány százalék helyeselte, ma már ez az arány meghaladja a hatvanat. Ebből az derül ki, hogy heterók és homók (mi ezeket a kifejezéseket fogjuk használni, nem más) viszonya nem több, mint az együttélés, megértés, türelem és kultúra kérdés. Elfogadás, empátia, koegzisztencia, amit a két tábor egymás iránti keresztényi jóakarattal szépen kialakíthat, javítgathat, és egy szép napon azt vesszük észre, hogy az államnak immár ehhez semmi köze, ezt elrendezik a polgárok egymás között és nem kell rendszeresen feszültségebe botlanunk.

Ami bennünket az zavart most éppen, az a hatósági hercehurcaság, pipogyaság, döntésképtelenség és felelősségkerülés. A kért engedélyt ugyanis első fokon minden további nélkül ki lehet adni. Biztos lesz, aki ennek örül, és lesz, aki ellenzi. De a végén, miután bejárta a jogorvoslatok grádicsait, pazarolva az állam (mindannyiunk) idejét, pénzét, erőforrásait és energiáit, valamint hergelve a közvéleményt - az engedély meg fog születni, mégpedig azért, mert nincs ok a megtagadására. Nincs alkotmányos tilalom a melegek felvonulása ellen, tehát annak megrendezése nem tagadható meg. Akkor viszont mire jó ez az egész? Miért kell rendszeresen gerjeszteni az indulatokat. De ha már teszi, akkor miért mindig a monoton, unalomig ismert és kézből cáfolható érveléssel teszi?

Azért, mert a döntésre kijelölt szerv fél, és nem jut eszébe jobb. Nem retteg, nem vinnyog a félelemtől, de nem is akar magának balhét, nem akar félhülye tévés interjúkat, összevissza beszédet a médiában és a politikai szinteken. "Mondja ki valaki más, lehetőleg a bíróság. És akkor nem én voltam, nem a hivatalom volt, mi mossuk kezeinket, az ellenérzelműek velük nem kezdhetnek semmit. Ha nem tetszik, tessék a tekintetes törvényszéket vegzálni, azt meg úgysem fogják." - ezt a hivatali logika, ami súlyosan ellentétes a demokrácia napi működési elveivel, melyek szerint nem szükséges harcolni alapjogaink gyakorlásáért, hanem azokat konyhakészen, frissen és ropogósan az állam, a legfőbb hatalom szolgálja fel, mivel ez a dolga. A jogokat nem kell megvívni. Azok arra szolgálnak, hogy élhessünk vlük, nem pedig hogy küzdjünk értük nap mint nap.

Képzeljük csak el, hova jutnánk, ha mindenkinek bírósághoz kellene fordulnia, hogy szavazhasson (mert a hivatal valamilyen ostoba indokkal nem küldte el a szükséges cédulákat), vagy hogy a gyereket beirathassuk az iskolába, vagy útlevelet válthassunk, új helyre költözhessünk.... rettenet volna. Pedig - a fenti példa alapján - nem kizárt.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.04.09. 11:11:19

@jog-ász: Most sincs egyéb értelme, mint az öncélú magamutogatás. A szexuális devianciát nem kellene reklámozni, mert a többség elveti azt. Akinek ez kell, bőven talál az interneten, nem kell tehát a köztereket elcsúfítani velük. Remélem, a BRFK megvédi az álláspontját és a deviánsok max. a jegesmedvék között vonulhatnak. Legalább jóllaknak szegény macik.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.09. 12:17:32

@Gatinho: "pár meleg" :D Ettől könnyebben alszol?

Viszont akkoriban melegségük miatt nem küldte őket senki a Góbi sivatagba.
Amíg ennyi a homofob addig jó ha van ennyi vonuló, és fordítva. Így nagyjából kiegyenlítitek egymást.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.04.09. 12:25:30

@prof. dr. Dörmögő_Dömötör:

A szexuális devianciát nem kellene reklámozni, mert a többség elveti azt.

- Ahogy a politikait (békamenet), ahogy az ''életmódbelit'' (cm).

Gatinho 2012.04.09. 13:49:20

@vladys73 - Nem, a FIDESZ nem jobboldali:

Talán azért nem küldte őket senki a Góbi sivatagba, mert akkoriban a buzik még nem szenvedtek feltűnési viszketegségben, és nem akartak vonulászni?

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.09. 13:54:41

@Gatinho: Ki tudja. :)
Akkoriban azért jobban elfogadták őket, sokkal többen csinálták, és vállalták fel. Bár a biszexualitás volt a menő, és a férfiak nem nagyon öltöztek nőnek. Azzal egyetértek, hogy ott is furán nézték volna rájuk, ha a manapság divatos ruhákban mentek ki az utcára.

A vonulás meg mai dolog.
Vonul ma már mindenki, felőlem mehetnek ők is.

venszivar 2012.04.09. 16:44:16

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: 10:17:15-re ! Azért erre nincs példa !!! Rasszizmus s a deviancia támadása a nagy-nagy többség részéről MINDENHOL, MINDENKOR S MINDIG is volt, van s lesz ! Anno,akik a zsidókat ölték, azok ölték a homokosokat is.Amit te írsz az max. fikció, így ennyire leegyszerűsítve, annyira gyenge érv, hogy egy nagy O-a.
A teljesség nélkül !!!
Ölték a niggereket az USÁba,úgy 100évig, ölték a komcsikat, úgy 20-30évig. A japcsik s a "negyed" világ egymást. Kínaiak, Oroszok a saját lakosságot "ezért-azért",Korea(+Kína Szovjetunió) - USA Vietnám-Franciákkal, majd USA. India - Anglia !
Afganisztán - Szu, USA , Irak - USA.
TALÁN "jön" Irak, É.Korea ?!?!? Az gáz lenne ! De mostanában a világ üveges szemmel bámúl s minden elnéz "mindenkinek". Direkt nem emlegettem a XX.sz. előtti eseményeket, már ez is feleslegesen sok lett, pedig igencsak a teljesség nélküli......Nos ""komoly"" háború nincs, már mint amibe 4-5-6-7-8 ország venne nagyon komolyan részt. A "helyiek", meg mindig is tucatjával voltak vannak s lesznek. Vallási, nemzetiségi, bőr szín v. BÁRMI MIATT !!!

Ezek után, most az, hogy (én sem !) nem akarjuk látni (a nagy-nagy többség !) a deviánsok vonaglását, cirkuszukat, magamutogatásukat, AZ MIÉRT OLY NAGY BAJ ??? Húsvétkor ennyit írni ! a felét kellett volna inni ...... Szóval igen is legyenek kussba a melegek s akkor se lángja se füstje nem lenne, de ők szítják a tüzet, nos ezért NEM sajnálnám, ha......., mert direkt szántszándékkal dörzsölik a gyufát.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.09. 16:48:42

@Dr. dr.venszivar: "Ezek után, most az, hogy (én sem !) nem akarjuk látni (a nagy-nagy többség !) a deviánsok vonaglását, cirkuszukat, magamutogatásukat, AZ MIÉRT OLY NAGY BAJ ???"
Nem baj, sőt ha nem érdekel valami nem muszáj nézned. Ne menj oda. Én se ülök be akciófilmre a moziba, mert utálom mint a szart, még se tüntetek, hogy állítsák le a gyártásukat.

venszivar 2012.04.09. 17:04:12

@vladys73 - Nem, a FIDESZ nem jobboldali: Sántít a fene nagy elánnal írt okoskodásod.
Moziba, BÁRMIRE, magadtól ülsz be ! De én itt lakom s NEM AKAROM az emberi faj egyik fajta szemetét látni, mert ide fújta őket rossebb...........
Gondolom azt írod, hogy költözzek el !
Úgy látom, te IS üldözöl a véleményemért.
Te sem vagy jobb a Deákné vásznánál.
Próbálkozz csak, de előtte rágd meg, a ..........

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.09. 17:08:40

@Dr. dr.venszivar: Ne nézz ki az ablakon.

"Úgy látom, te IS üldözöl a véleményemért."
Vicces mikor ilyeneket írtok, mert le mertem írni a véleményem. :)
Nem kell elköltöznöd, elmehetsz olyankor sétálni is.

Másfelől mutathatnál egy olyan hsz-t amiben azt kritizáltad, hogy a lakhelyeden tüntetnek.
De rendes leszek és megelőlegezem, hogy így gondoltad. Tehát, ha nem a városban csinálnák akkor vonulhatnak nyugodtan igaz?

a_tom 2012.04.09. 17:37:17

Nénike kihívja a rendőrt, mert a szomszéd fiatal pár közszemérem sértve üzekedik reggeltől estig. Rendőr bemegy a lakásba, nem lát semmit, kérdezi a nénit hogy mégis hol van a probléma.
- Jöjjön, mutatom! Itt a konyhában, felállok a hokedlire, kinyitom a fenti kisablakot, kihajolok rajta és ott balra belátni a szobájukba!

A homofóbokkal is az a gond hogy túl kiváncsiak, mindíg csak "arra" gondolnak. Viszont az tök érdekes hogyha én "arra" gondolok akkor női popsik, puncik, arcok, cicik jelennek meg a gondoloataimban és nem szőrös izzadt férfiseggek meg felálló péniszek.
Ha ennyire határozottan ebbe az irányba terelődnek a gondolataitok, vágyaitok, akkor ezt próbáljátok valahogy másképp kezelni. Másokra kivetíteni a dühöt ami ennek elfojtásaként képződik nagyon csúnya dolog és nem megoldás. :)

venszivar 2012.04.09. 17:37:29

@vladys73 - Nem, a FIDESZ nem jobboldali:
Írtam már, hogy se te, se a tetves buzik NE csináljanak nekem "programot" .
Egy értelmes vitához olyan gyenge vagy, mint egy molyfing ! Buzeránsnak is ilyen gyenge vagy ? UNLAK ! Ennyit nem érsz, te meg a haverjaid.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.09. 17:46:03

@Dr. dr.venszivar: Ha nem tudsz érvelni eljön belőled is a zagresszió látom.:)
Azért válaszolhatnál 2 kérdésre:
-Tehát, ha nem a városban csinálnák akkor vonulhatnak nyugodtan igaz?
-Támogatnád-e, hogy minden felvonulást tiltsanak ki városokból, mert ezzel sérthetik egyes emberek jó ízlést?

szájkarate on.

"Buzeránsnak is ilyen gyenge vagy ?"
Sajnálom hetero vagyok, úgyhogy tovább kell keresgélned. Ne izgulj meglesz életed párja. Így legalább értem mi a bajod a felvonulással, nincs kivel menni.

"Egy értelmes vitához olyan gyenge vagy, mint egy molyfing !"
Sajnos téged még ez is ledöntött a lábadról. :D

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.09. 17:47:37

@a_tom: Ezt én sem értem náluk, hogy minek nézik. Lehet olyan mint másoknál a horrorfilm, félnek tőle, de ezt élvezik.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2012.04.09. 18:18:07

@a_tom:
Én ezt úgy szoktam nevezni, hogy allergiás a világra. Mindig keresi a lehetőséget arra, hogy felháborodhasson és kimutathassa saját vélt erkölcsi felsőbbrendűségét.
Ennek az embertípusnak mindig minden az "arcába van tolva", még akkor is, hogy előtte kilométereket kell gyalogolnia érte.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.09. 18:21:26

@Lord_Valdez: Egyedül a "Dr. dr.venszivar" típusúaknál érteném meg, hogy zavarja őket, ha ezek a háza előtt vonulnak, de akkor is nyavalyogna ha Győrben csinálnák.

a_tom 2012.04.09. 20:11:46

@vladys73 - Nem, a FIDESZ nem jobboldali:
Én abban az esetben sem igazán értem mi zavarja. Az utóbbi évek felvonulásain tudtommal semmi komolyabb "deviancia" nem volt látható, nem vonaglottak péniszt lengetve, nem nyalták-falták-dugták egymást nyilvánosan, nem "buzultak". Azt otthon szokták, vagy ott ahol még a heterók is(a természetben, kocsiban, akárhol, kevésbé nyilvánosan). Ahogyan a gazdatüntetésen résztvevők se szántják fel az utat, a medikusok se kényszergyógykezelik a járókelőket...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.04.09. 20:16:05

@Dr. dr.venszivar:

Ölték a niggereket az USÁba,úgy 100évig,

Az amerikai faji villongások egyedi, elszigetelt esetek. Soha semmilyen módon nem kaptak támogatást a hatalomtól, leszámítva bizonyos fokú szegregációt a század első felében, mely mára a diszkrimináció teljes tilalmába fordult.
A náci Németországban a hatalom tolerálta a pogromokat, később szította az indulatokat, majd még később szervezte a nem kívánt etnikumok irtását.

Szerintem a kettő nem vethető össze.

De ha már hasonlítgatni akarsz, akkor vedd észre, hogy itthon a hatalom burkoltan uszít, majd cinikusan hallgat. Mindezt a keresztyéni szeretet álarca mögé elbújva, annak nevében.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.09. 20:22:55

@a_tom: Ne tőlem kérdezd, engem nem érdekelnek a melegek, felőlem vonuljanak. Viszont vannak akiknek ez tényleg nem tetszik. Rendben akkor tiltsuk ki minden vonulást a városokból és akkor vonuljon szórakozzon mindenki lakot területen kívül és kész.

dennisthemenace 2012.04.09. 21:30:33

@Gatinho: Akkor az alkesz seggekbol, szenilis vén marhákból álló Gárdát is kuldd a sivatagba, egyutt a frusztráltakkal, akik 2012-ben rákosista módon vonulnak egy dilettáns kormány MELLETT...
A melegeknek is joguk van hozzá, akinek nem tetszik, ne nézze. A rendorség meg lehet, attól fél, hogy megint egymásba rohannak az autóikkal, mikor a helyszínre érkeznek biztosítani..LOL

gabesz7004 2012.04.09. 21:58:59

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Én támogatom, hogy ne is legyen! ;) Egy párt sem! Elég a Király és a Szent Korona tan.

gabesz7004 2012.04.09. 22:04:08

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: "Ezeknek a kommentelőknek mondom: Tegnap a zsidók, ma a melegek, holnap a barna hajúak, holnapután te."
Ez szimpla hülyeség!
Amúgy meg a Tízparancsolatban ott a hatodik! Ennyi!

Gatinho 2012.04.09. 22:15:21

@dennisthemenace:

Kérlek!

Tehát akkor a homárok vonuljanak együtt a Gárdával a sivatagba!

Elégedett vagy? lol

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.09. 22:22:17

@Gatinho: És miért nem maradhatnának itthon? Vonuljanak itthon, lakott területen kívül. Akinek meg nem tetszik ne menjen oda.

Gatinho 2012.04.10. 15:33:55

Lakott területen kívül tőlem oda vonul a gárda is, meg a homár banda is, ahová csak akar, megegyeztünk. :)

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.10. 16:06:24

@Gatinho: Na akkor már csak kell valaki aki átveri a parlamenten, hogy minden vonulást tiltsunk ki a városokból.

a_tom 2012.04.10. 19:48:16

Tüntessenek, felvonuljanak ott ahol senki sem látja? Csodálatos ötlet...
Esetleg lehetne még hogy a hajléktalanok menjenek haza, vagy úgy általában ha valakinek problémája van akkor nem felhívni kell rá a figyelmet, aztán megbeszélni, nem megoldást keresni ami mindenkinek jó(vagy kevésbé rossz), hanem kussolni, elbújni, kitérni előle, elnapolni, titkosítani, majd megoldódik magától, ahogy minden. Ezért fejlődünk rohamléptekkel és virágzik most is az ország.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.10. 20:00:22

@a_tom: Ha egy meleg egy homofob előtt lejt egy táncot, az megoldja a problémát?

a_tom 2012.04.10. 21:24:32

@vladys73 - Nem, a FIDESZ nem jobboldali:
Nem, de ez hogy jutott eszedbe?
Egyrészt nem Homofóbiában vonulnak fel, hanem Budapesten, ahol nem mindenki homofób. Az sajnálatos hogy a legnagyobb érdeklődést a homofóbokból váltja ki és nem férnek oda már mások, de ez nem a melegek hibája :)
Másrészt most is a témáról beszélünk, tehát van hatása.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.10. 21:29:45

@a_tom: :D

Az viszont biztos, hogy egy meleget is zavarna, ha az ablaka előtt ordibálnák a homofobok, hogy minden buzi genetikailag hulladék, és ki kellene irtani, meg sajnos Hitler nem tette mindet gázkamrába.

a_tom 2012.04.11. 07:47:23

@vladys73 - Nem, a FIDESZ nem jobboldali:
Az biztos hogy mindenkit zavarna ha ki akarnák irtani. De ezt ne állítsuk párhuzamba a melegekkel, ők ugyanis nem akarnak kiirtani másokat.
Egyáltalán ne erőszakszervezetekkel vagy gyűlölködő csoportokkal hasonlítsuk össze, hanem hasonlóan békés csoportokkal, mint mondjuk a szalvétagyűjtők vagy ilyesmi.
Nem értek egyet a gyűjtögetőkkel, a nem használati, nem művészi tárgyak felesleges legyártása erőforráspazarlás, sőt, élőlények(fák és erdőlakó egyebek) felesleges legyilkolása. DE ETTŐL FÜGGETLENÜL elvonulhatnak az ablakom előtt, mert ez a szólás és gyülekezési szabadság része. Akkor is ha én nem szeretem őket és káros tevékenységüket.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.11. 10:57:29

@a_tom: Igen, csak itt ne saját szemszögedből vizsgáld, hanem az ott lakók szemszögéből. Egyes ottaniaknak a melegek ugyan annyira idegesítőek, mint a melegek számára a fentebb említett homofobok. Vannak olyan rétegek akiknek ez teljesen elfogadhatatlan, és visszataszító. Így olyan helyen kell vonulni, ahol ezeket az embereket nem idegesíted. tenytar.blog.hu pont most tárgyalt egy törvényt, ami szerint tilthatóak egyesek dogok, erre az esetre tökéletesen megfelel. Ha a városlakók nagyobb része utálja a vonulást akkor ki kell tiltani a városból, ez van, ha ez nem tetszik költözz olyan városba ahol engedik, meg vonuljanak ott.

a_tom 2012.04.11. 11:35:23

@vladys73 - Nem, a FIDESZ nem jobboldali:
Vegyünk példának mondjuk a bohócokat.
Van aki szereti őket, van aki nem érdeklődik irántuk, vannak akik nem szeretik őket, és olyanok is akik rettegnek tőlük és/vagy gyűlölik a bohócokat. Az utóbbiak elmebetegek, ők segítségre szorulnak, viszont ha nem kérnek belőle akkor nem kéne bohócok közelébe menniük, kötelességük elviselni azt az évenkénti pár órát amikor épp a házuk előtt megy el egy bohócfelvonulás(ami a normális embereknek nem árt), de semmiképpen sem a bohócokat kell kitiltani az utcáról.
Bármiről, a legártatlanabb dolgokról is kiderülhet hogy valakiket zavar, nem lehet és nem is kell betiltani mindent, csak a legveszélyesebb dolgokat.

a_tom 2012.04.11. 11:53:35

@vladys73 - Nem, a FIDESZ nem jobboldali:
Felőlem igen. Azt ki lehet fejezni hogy nem tetszik valami, de kultúráltan.

Viszont a gyűlöletkeltés, életveszélyes fenyegetés, testi sértés az büntetőjogi kategória és nem véleménnyilvánítás. Tehát ezeket mellőzni kénytelenek a felvonulásukon. (Ahogy a melegeknek sem szabad közszemérmet sérteni, de ha jól tudom nem szexelni mennek hanem sétálni)

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.11. 12:01:04

@a_tom: Szerintem meg ugyan úgy a szólásszabadság része. Törvénnyel indokolni meg nem jó irány szvsz, mert akkor a melegek se tüntessenek a házasságért.

Viszont én továbbra is fenntartom, hogy egy városnak joga legyen eldönteni mit akar az utcáján látni és mit nem, és ha nem akarnak vonulást látni akkor ne kelljen nekik.

gabesz7004 2012.04.11. 12:03:49

@vladys73 - Nem, a FIDESZ nem jobboldali: Minden hatalom, ami a Szent Koronát megilleti, a Király kezében összpontosulna mert Ő a végrehajtó hatalom. Sokkal olcsóbb 1 király, mint 386 naplopó!

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.11. 12:06:21

@gabesz7004: Nem bírom se a komcsikat se a fasisztákat, de ha neked megfelel küzdjél érte, csak remélem nem lesz sikered. :)

gabesz7004 2012.04.11. 12:11:30

@vladys73 - Nem, a FIDESZ nem jobboldali: Hol írtam, hogy komcsik, vagy fasiszták? Amennyiben mindenképp kategorizálni akarsz, akkor monarchistát írj! Amúgy a komcsikat én sem bírom, Mo. pedig nem nagyon szenvedett a fasizmustól. Az olasz program volt.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.11. 12:16:17

@gabesz7004: Még is a fasiszta programot nyomod (minden hatalom egy kézben).

gabesz7004 2012.04.11. 12:24:31

@vladys73 - Nem, a FIDESZ nem jobboldali: Értem, tehát Szent István, Szent László, Könyves Kálmán, I. Mátyás, de különösen II. József is fasiszta volt!? :) Ezt ugye te sem gondolod komolyan!?
Lapozzunk, te kit tartanál megfelelőnek a trónra?

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.11. 13:05:52

@gabesz7004: Nem számítanak annak, hisz függtek az akkor rendektől, te meg arról beszélsz, hogy korlátlan hatalma lenne a királynak, egyedűl II. József a kiugró, másfelől a korra nem használjuk ezt a kifejezést. XIV. Lajos viszont le fasisztázhatnánk, hisz minden feláldozható volt érte, mindenek felett ő uralkodott, még is abszolút monarchia hívjuk az államformát, de a korban ezt a kifejezést nem használjuk. A fasizmust a 20. századtól kezdve értjük, a teljesen autoriter a hatalom egy kézben összpontosuló, a számára mindent feláldozható államformára.

"Lapozzunk, te kit tartanál megfelelőnek a trónra? "
Én a Habsburgokat támogatnám, mivel nekik van legnagyobb joguk a trónra (vissza)ülni. Azt viszont elismerem, hogy nem sok magyar lenne ezt hajlandó elfogadni, tehát valami nevesebb család képviselője lenne jó gondolat, pl Eszterházy.

gabesz7004 2012.04.11. 14:05:08

@vladys73 - Nem, a FIDESZ nem jobboldali: Természetesen én sem úgy értettem a korlátlant, ahogy egy diktátor kezeli egy személyben a hatalmat. A Rendek ismét komoly szerepet kaphatnának, bár félek hogy abból már pártoskodás lenne, akkor meg nem sokkal vagyunk előrébb mint most.
A Habsburg utódlással egyetértek, a jog őket illeti pillanatnyilag. Szerintem is sok emberben keltene ellenérzést, bár a dualista kor egy szépen fejlődő időszaka volt az országnak. H. Károlyt, vagy Ferencet simán vállalhatónak érzem. Az Esterházyak közül, nem tudom ki lehetne alkalmas, Esterházy Antalról (*1936- ) őszintén megvallva semmit sem tudok.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.11. 14:17:17

@gabesz7004: Kell valamennyi nép képviselet, sőt alapvetően azok határozzák meg az irányt akik a legtöbben vannak, de kell ellenük valami ellensúly. Én se ismerem minden neves család történetét, emberekre lebontva, csak olyat ajánlottam, akinek külföldön is van tekintélye, alapvetően származása miatt egy műveltebb rétegből származik, aki azért tisztában van a portokól szabályokkal. Ne egy jött ment valakit tegyünk már meg, akiről azt se lehet tudni kicsoda. Én a Báthoryakat is javasolnám, igaz nincs túl jó hírnevük, de sokan ismerik őket külföldön is.
süti beállítások módosítása